אתם קמים בבוקר לשגרת הצחצוח ושטיפת הפנים, אבל תודו שבין לבין כבר העברתם מבט חצי חטוף-חצי מעמיק על פייסבוק, וואי-נט או כל אתר מועדף אחר. לא צריך מחקרים מדוייקים כדי לראות שהרחובות מלאים בהולכי רגל כפופי ראש המכוונים לסמארטפונים. העידן החדש יצר פלטפורמות אדירות לשיווק בכל רגע נתון, מהרגע בו אנו פוקחים עיניים ועד לכניסה למיטה בסוף היום. לכן, אין זה מפתיע שרבים בוחרים ללמוד קורס שיווק באינטרנט. מה זה אומר בעצם, למי זה מתאים ומה לומדים?
מבוא למבוא קורס שיווק באינטנרט
המטרה העיקרית של קורס שיווק באינטרנט היא לתת לסטודנטים כלים להתנהל במתחם השיווק התחרותי והגדול ביותר בעולם. באמצעות תכני הלימוד המגוונים, ניתן להתמקד בנושאים או להמשיך ולפתח כל כיוון בהתאם לצרכים ולכישורים אישיים-מקצועיים. כל הקורסים כוללים שיעורים תיאורטיים לצד מעשיים כדי להעניק למשתתפים ניסיון מקיף ביותר לצאת לדרך בסיום הלימודים. קחו בחשבון שכדי להצליח, אתם זקוקים קודם כל לתשוקה להבין, אך גם לידע בסיסי בתפעול מחשב ובאינטרנט. כמו כן, ידיעת אנגלית מהווה יתרון בולט מאחר ורוב הקורסים מלווים במושגים וחומרים לא מעטים בשפה.
למי מתאים קורס שיווק באינטרנט?
בניגוד לחששות שמביעים מתעניינים – לקורס שיווק באינטרנט לא צריך כישורים טכנולוגיים מיוחדים, וודאי שלא ניסיון בהנדסה או בתכנות מחשבים. הקורס מתאים לצעירים שזה עתה סיימו את הצבא ורוצים להתפתח עם מקצוע מבוקש, לבעלי קריירה עצמאית או למעוניינים בהכנסה צדדית, לאנשים העוסקים בפרסום מסורתי ורוצים להגדיל את תחומי התמחותם, לעובדים בחברות פרסום בכל תפקיד או למנהלי שיווק בחברות וארוגנים שמחפשים דרך להקפיץ את היעדים. אין הבדל בין גיל, מגדר וניסיון קודם, כולם מוזמנים להתמקצע ולהוסיף לעצמם יתרון.
מה בעצם לומדים?
תכנית הלימודים משתנה בהתאם למוסד הלימודים, לפי היקף התכנים ושעות הלימוד שאתם מעדיפים. בין הנושאים הפופולאריים בקורסים המוצעים בשוק תמצאו, בין השאר, איך לקדם אתרים, להתנהל עם מנועי חיפוש, לצאת בקמפיינים שיווקיים ברשת, לעבוד נכון עם רשתות חברתיות, למדוד סטטיסטית נתוני פילוח העדפות, גילאים, קהלים ועוד, לכתוב בשפה אינטרנטית-שיווקית, איך להיות שונים מאחרים וכמובן, תצאו למסע היכרות עם המון ביטויים ומושגים מעולם התוכן השיווקי.